تاریخ : دو شنبه 6 شهريور 1391
نویسنده : hamidrezakhouri
سایت های اینترنتی مختلف برای ذخیره اطلاعات خود همواره نیازمند فضایی در اینترنت هستند که به آن هاست گفته می شود. حال آنکه انجام امور مختلف در هاست نیازمند نرم افزارهای مدیریت هاست است. در این زمینه شرکت های مختلف نرم افزارهای بسیاری را با هدف ارئه نرم افزاری با امکانات بیشتر و سرعت بهتر در زمینه مدیریت هاست عرضه کرده اند. نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم FlashFXP نام دارد. این نرم افزار با وجود سادگی که در ظاهرش می توان مشاهده نمود ، امکانات بسیار مناسبی را در زمینه مدیریت هاست در اختیار کاربر قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی اقدام به آپلود و دانلود فایل با حداکثر سرعت و به ساده ترین شکل ممکن نمایید. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید به انتقال اطلاعات میان دو سرور مختلف بپردازید و در دو هاست مجزا تبادل داده انجام دهید. نرم افزار FlashFXP برای کاربرانی که دارای سایت اینترنتی نیستند نیز امکاناتی فراهم آورده است تا بتوانند در محیط های مختلف اینترنتی فایل های عکس ، موسیقی ، ویدیو و دیگر فایل های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

 برخی ویژگی های نرم افزار FlashFXP:- امکان مدیریت کامل بر هاست.
- امکان استفاده از حداکثر سرعت در آپلود و دانلود.
- امکان تبادل فایل میان دو سایت (FXP)
- پشتیبانی کامل از Drag & Drop.
- امکان اعمال زمان بندی در آپلود و دانلود فایل ها.
- امکانات گسترده برای کار بروی فایل ها و فولدر ها.
- کاربر آسان.
- دارای محیطی زیبا و کاربرپسند.
- سازگار با نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز.
- و…



دانلود با حجم ۳.۴ مگابایت

پسورد: www.kamyabonline.com


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
تاریخ : دو شنبه 6 شهريور 1391
نویسنده : hamidrezakhouri
Portable Google Earth Free 5.1 گوگل سرویس گوگل ارث خود که حاوی نقشه های کره زمین و فضا بود را به روز کرد و نقشه دو سوم کره زمین که در تسخیر اقیانوس هاست را نیز به آن افزود. به گزارش فارس به نقل از رویترز، با استفاده از نسخه پنجم نرم افزار گوگل ارث می توانید به زیر آب های اقیانوس بروید و از گشت وگذار در جهان زیر آب لذت ببرید.

کارشناسان معتقدند هدف گوگل از افزودن نقشه اقیانوس ها به گوگل ارث جلب توجه عموم مردم به مسادل زیست محیطی و پدیده خطرناک گرم شدن کره زمین است که نتیجه آن آب شدن یخ های منطقه قطب و بالاآمدن آب اقیانوس هاست. در این نسخه از گوگل ارث از عکس ها و ویدیوهای مربوط به ماهی ها و دیگر جانداران اقیانوس ها استفاده شده و کاربران می توانند به زیر آب بروند و بر فراز کف اقیانوس حرکت کنند. برای تهیه تصاویر و جمع آوری اطلاعات اقیانوس ها از عکسها و اطلاعات جمع آوری شده توسط نیروی دریایی ارتش آمریکا و چند موسسه خصوصی دیگر استفاده شده است.

ویژگیهای این نسخه:

- بدون نیاز به نصب به دلیل پورتابل بودن
- نداشتن تبلیغات به دلیل Plus بودن
- ذخیره و چاپ تصاویر تا ابعاد ۴۸۰۰ پیکسل
- بدون نیاز به Username و Password برای استفاده
- بدون نیاز به کرک و Patch
- داشتن کلیه امکانات نسخه Plus یا Pro
- دارا بودن امکان GPS
- دارا بودن سیستم اندازه گیری


- پیمایش نقشه و دریافت سریعتر اطلاعات از سرور گوگل نسبت به نسخه رایگان (Free)
- امکان ساخت فیلم از مرور نقشه و تصاویر
- امکان فرو رفتن به داخل اقیانوس
- مشاهده تصاویر قدیمی مکان در گذشته و مقایسه با تصاویر جدید
- ذخیره مسیر پیمایش و به اشتراک گذاری آن برای دیگران (مثلا برای آدرس دادن)

و ….


دانلود با حجم ۱۰.۴ مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
تاریخ : دو شنبه 6 شهريور 1391
نویسنده : hamidrezakhouri
امروزه افراد بسیاری که در اینترنت از نرم افزارهای گفتگوی اینترنتی استفاده می کنند برای ارسال تصاویر از دوربین های اینترنتی ( WebCam ) ها نیز بهره می برند و از این ابزار برای برقراری یک ارتباط تصویری استفاده می کنند. شاید شما نیز تا به حال به این موضوع فکر کرده باشید که از چه راهی می توان برای طرف مقابل در گفتگو تصاویر جعلی را ارسال نمود. همچنین ممکن است شما قصد داشته باشید تا با استفاده از webcam برای طرف مقابل در گفتگو تصاویری از محیط کار خود در سیستم عامل کامپیوتر را ارسال نمایید که بیشتر کاربران برای این انجام این امر با عکس گرفتن از صفحه نمایش و ارسال آن به طرف مقابل این نیاز را رفع می کنند که این روش از سرعت کم و سختی بیشتری برخوردار می باشد.

در این مطلب نرم افزاری را در این زمینه به شما معرفی می کنیم .

 

YouCam نام نرم افزاریست که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا بر روی تصاویر ارسالی از طریق وب کم خود افکت هایی را نیز اضافه نمایند. به کمک این نرم افزار کاربران به راحتی می توانند انواع افکت های مورد نظر خود را بر روی تصویر قرار داده و در سمت مقابل به دوستان خود نشان دهند.

این نرم افزار در چندین حالت مختلف توانایی قرار دادن افکت ها را بر روی تصویر می دهد ، قابلیت قرار دادن افکت ها بر روی گفتگوهای زنده و توانایی ضبط تصاویر در حال ارسال و یا دریافت ، توانایی قرار دادن Avater و عکس های متحرک به جای چهره شما به عنوان مخاطب برای طرف مقابل ، توانایی نمایش فایل های Presentation و عکس در تصویر برای اجرای کنفراس های تصویری و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت CyberLink می باشد.


دانلود با حجم ۱۱۱ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com



|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
تاریخ : دو شنبه 6 شهريور 1391
نویسنده : hamidrezakhouri

SuperGOO نام نرم افزار گرافیکی و تغییر چهره بسیار زیبا و جالبیست که بسیاری از کاربران قدیمی رایانه و علاقمندان به کارهای گرافیکی با آن آشنایی لازم را دارند و از زیبایی های منحصر به فردش مطلع می باشند، این محصول سال 1999 کمپانی مطرح MetaCreations، مجموعه ای از ابزارهای گرافیکی و ویرایشی تصاویر است که به تغییر چهره و افزودن بسیاری آیتم ها اعم از پوشاک و لوازم آرایشی و زیبایی و ... به چهره افراد و همچنین ایجاد تغییر در صورت آنهاست .

ویژگی بسیار خوب SuperGOO سادگی استفاده از آن است که هر کاربر آماتوری به آسانی می تواند با محیط آن ارتباط برقرار کرده و نیازهای خود را از طریق آن رفع نماید.

Library این نرم افزار دارای مجموعه ی کاملی از آیتم های چهره و آیتم های آرایشی و جانبی زیبای شامل : چشم ها، بینی، مدل های مختلف موی سر، مدل های مختلف ریش، عینک، کلاه و .... برای آقایان و خانوم ها داراست .

بلی همانطور که گفته شد استفاده از این نرم افزار بسیار آسان می باشد و برای خلق یک اثر شما می بایست تنها :

- یک تصویر خام و جدید ایجاد کنید .

- آیتم های جانبی مورد علاقه ی خود را یک به یک بر روی آن تست کنید و قرار دهید .

- اثر ساخته شده را با فرمت دلخواه ذخیره نمایید .

و همچنین برای ویرایش یک تصویر شما می بایست تنها :

- تصاویر مورد نظر خود را توسط نرم افزار باز کنید.

- آیتم های جانبی مورد علاقه ی خود را یک به یک بر روی آن تست کنید و قرار دهید .

- اثر ساخته شده را با فرمت دلخواه ذخیره نمایید.



دانلود نرم افزار با حجم ۳۴.۷ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com


|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
تاریخ : دو شنبه 6 شهريور 1391
نویسنده : hamidrezakhouri

یکی از مشهور ترین کنسول های خانگی پلی استیشن دو از شرکت سونی می باشد که با گرافیک و دقت بالای خود در اجرای بازی ها یکی از محبوبترین کنسول های زمان خود و حال می باشد. برای اجرای بازی های زیبا و هیجان انگیز PS2 که معمولا به صورت dvd عرضه می شوند. حال شما  را با نرم افزار آشنا می کنیم که بتوانید با نصب آن بر روی کامپیوتر شخصی خود و ویندوز ایکس پی بازی های PS2 را بدون نیاز به کنسول آن اجرا کنید. این نرم افزار با شبیه سازی PlayStation 2 یک محیط کاملا مجازی برای راه اندازی دی وی دی های بازی PS2 فراهم می کند و به شما امکان می دهد تا بیش از 90% این بازی های را بر روی کامپیوتر خود اجرا کنید. همچنین پشتیبانی از دو ورژن PSX2 و PSX2 SSE از دیگر مزایای مهم این نرم افزار می باشد. توجه داشته باشید که برای اجرای بازی های PS2 که نیاز به حافظه و گرافیک بالایی دارند باید سخت افزار مورد نیاز را داشته باشید ، به همین دلیل امکان دارد نرم افزار یا بعضی از بازی ها در کامپیوتر قابل اجرا نباشند.


دانلود با حجم ۴.۹ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com


|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
از این که به وبلاگ من سر زدید خیلی خیلی ممنونم باتشکر حمیدرضاخوری